';

Próchnik S.A.

Strategia, E-commerce, Komunikacja

Wzrost sprzedaży o 30% w ciągu pierwszych 6 miesięcy działalności sklepu internetowego.

Odwołanie do realnego patrona – patrioty Adama Feliksa Próchnika – w oparciu o ideę brandingu kulturowego.

Ponad 26 000 fanów na Facebooku i prawie 1300 obserwujących na Instagramie – marka w krótki czasie ulokowała się wśród liderów klasycznej mody męskiej w Polsce.

Szeroko zakrojona współpraca ze znanymi polskimi blogerami w kontekście głośnych w mediach wydarzeń: targi Pitti Uomo we Florencji, Warszawa pod Krawatem.

W Bird&Co

Byliśmy odpowiedzialni za:
Strategia
Some title here

Już 7 sezon jesteśmy odpowiedzialni za przygotowanie strategii sprzedaży kolekcji. Offline i online.

Kreacja
Some title here

Kreacje graficzne,plakaty, ulotki, roll upy, billboardy, siatki i wiele wiele innych. Od 7 kolekcji wspieramy Próchnik naszymi kreacjami.

E-commerce
Some title here

Przygotowanie i rozwijanie sklepu internetowego

Współpraca przy integracji z istniejącym systemem MS Dynamics Nav.

Komunikacja w sieciach społecznościowych.

Reklama internetowa

Współpraca z blogerami

Sesje zdjęciowe – lookbooki